سبد خرید شما خالی است!
  • فارسی
  • English
خوش آمدید. شما میتوانید وارد شوید و یا ثبت نام کنید.
نماد اعتماد الکترونیکی 2ستاره
                       
تاییدیه ستاد ساماندهی
logo-samandehi

پیگیری سفارشات

 

پیگیری سفارشات ثبت شده در سایت دیجیک



پس از ثبت سفارش در سایت دیجیک ، می توانید با وارد شدن به حساب کاربری خود در هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در قسمت تاریخچه سفارشات می توانید از وضعیت سفارش خود با خبر شوید.با کلیک بر روی دکمه نمایش می توانید فاکتور خرید خود را به نمایش درآورده و در صورت نیاز آن را چاپ نمایید.

در این جدول، جزئیات سفارش های شما که شامل کد سفارش ، تاریخ و زمان سفارش و نوع حمل و نقل و آدرس دریافت کننده و تاریخچه سفارشات را مشاهده نمایید. 



کد سفارش: شماره شناسایی فاکتور شما می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل و یا پیگیری های بعدی از فروشگاه، این شماره لازم می باشد.



وضعیت: وضعیت سفارش شما در این بخش مشخص می گردد.


1- در صف بررسی قرار گرفت: این حالت در پایان سفارش خرید در اولین وضعیت سفارش خواهد بود که سفارش خریدار در صف مراحل تولید فاکتور و ارسال به انبار می باشد.


2- به واحد بسته بندی ارسال شد: در این وضعیت سفارش شما پس از بخش انبارداری جهت بسته بندی به واحد بسته بندی منتقل می شود.


3- سفارش کامل و کالای شما ارسال گردید: سفارش خریدار بعد از طی مراحل انبارداری و بسته بندی به واحد پستی ارسال شده و در پایان ، شماره کد مرسوله پستی توسط پیامک و ایمیل به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

به اطلاع عزیزانی که سیستم دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند می رسانیم که شماره کد مرسوله پستی خود را از ایمیل خود نیز می توانند دریافت کنند.



enlightened enlightenedلازم به ذکر است در صورتی که بعد از گذشت 2 روز کاری، وضعیت مرسوله شما تغییر نکرد، سریعاً با واحد پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه کد سفارش  وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.






در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند اعیاد یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اواخر اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

enlightenedمشتریان گرامی لطفا به محدودیت‌های ارسال بخاطر آغاز سال نو توجه بفرمایید، سرویس‌های پست پیشتاز ، سفارشی ، تیپاکس و باربری در زمان‌های زیر ارسال نخواهند داشت:

- پست پیشتاز و سفارشی : از 27 اسفندماه تا 5 فروردین 
- تیپاکس : از 24 اسفندماه تا 5 فروردین 
- باربری : از 23 اسفندماه تا 14 فروردین
 
 



نحوه پیگیری بعد از ارسال مرسوله:



بعد از اینکه وضعیت سفارش به "سفارش شما کامل و کالا ارسال شد" تغییر یافت، کد رهگیری مرسوله پستی در تاریخچه سفارش شما درج می گردد. برای مشاهده کد رهگیری کافیست بعد از مراجعه به بخش "تاریخچه سفارشات " کد مرسوله خود را مشاهده کرده و  توسط لینک سیستم رهگیری مرسوله پستی  از آخرین وضعیت کالا در پست با خبر شوید و یا از طریق اداره پست شهرتان مرسوله خود را پیگیری نمایید.

سفارشاتی که تا قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شوند در همان روز تحویل پست می شوند و با انتخاب گزینه پست پیشتاز یک الی سه روز کاری و انتخاب گزینه پست سفارشی 5 الی 7 روز کاری تا رسیدن مرسوله شما زمان خواهد برد. لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه دیجیک هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می بایست با واحد پشتیبانی فروشگاه دیجیک تماس بفرمایید.


 
enlightenedدر صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله خود از طریق سامانه زیر پیگیری و از موقعیت دقیق آن مطلع شوید. لطفا کد رهگیری مرسوله پستی خود را در جای خالی وارد کنید.


 


 

        


 
 
ارسال از طریق تیپاکس: در صورت انتخاب روش حمل از طریق تیپاکس، شماره بارنامه برای  شما ارسال خواهد شد که می توانید از اداره تیپاکس شهر خود این مرسوله را پیگیری نمایید. این روش به علت پسکرایه بودن، مامور شرکت تیپاکس بعد از تحویل مرسوله ، کرایه ارسال مرسوله را از شما دریافت خواهد نمود. لازم به ذکر است که بعد از ارسال مرسوله، پیگیری مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولیتی در قبال پیگیری مرسوله نخواهد داشت.



ارسال از طریق باربری: در صورت انتخاب روش حمل از طریق باربری برای ارسال های سنگین وزن همکاران عزیز ، شماره بارنامه ای با ذکر نام باربری مربوطه جهت دریافت مرسوله به شما داده خواهد شد. در این روش نیز به علت پسکرایه بودن به هنگام تحویل مرسوله کرایه ارسال از شما دریافت خواهد شد. در صورتی که پس از حداکثر 5 روز کاری کالا را تحویل نگرفته اید، می توانید به انبار مرکزی باربری منطقه خود مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره های باربری که برای شما ارسال می گردد تماس گرفته و از زمان ارسال و شماره تعاونی تحویل گیرنده اطلاع یابید.  لازم به ذکر است که پیگیری بعد از ارسال مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولتی در قبال ارسال مرسوله نخواهد داشت.



ارسال از طریق پیک موتوری: در این روش
قبل از ارسال جهت هماهنگی با شما تماس گرفته خواهد شد و سپس مرسولات بعد از آماده سازی و بسته بندی تحویل پیک های موتوری داده می شوند.لازم به ذکر است که هزینه پیک بر عهده مشتری می باشد.



 
Back to Top