چندراهی برق JBQ مدل SC2311

JBQ Power Strip SC2311

ویژگی های محصول:

دارای 2 پورت برق همه کاره

دارای 2 خروجی USB

دارای یک خروج تایپ سی

دارای چراغ LED

شناسه محصول: 7001 دسته: ,
وضعیت موجودی:

موجود در انبار

گارانتی:12 ماهه دیجیک

950.000 تومان

قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

موجود در انبار

توضیحات

چندراهی برق JBQ مدل SC2311

چندراهی برق JBQ مدل SC2311 جهت شارژ دستگاه های دیجیتالی پریزهای برق زیادی اشغال می شود  و کاربران گاهی با کمبود پریز برای شارژ این محصولات مواجه می شوند. به همین دلیل انواع مختلفی از شارژها طراحی شده است که با فراهم آوردن تعدادی پورت خروجی USB باعث می گردد کاربران بتوانند به راحتی دستگاه های مختلف را تنها با یک شارژر، شارژ نمایند.

چندراهی و محافظ برق JBQ SC2311 برای این دسته از کاربران بسیار مناسب است. این محافظ برق دارای 2 پریز برق یونیورسال و 2 پورت USB و 1 پورت تایپ‌ سی می باشد که برق و شارژ گوشی، تبلت، پاوربانک را می توانید با آن تامین کنید. همچنین محافظ ایمن برای کامپیوتر، تلویزیون، وسایل الکترونیکی و تجهیزات خانگی می باشد.

 

 

 

چندراهی برق JBQ مدل SC2311

 

 

چندراهی برق JBQ مدل SC2311 طراحی داخلی و خارجی بسیار دقیق و علمی دارد و دارای 2 پورت USB و 1 پورت TYPE-C و 2 جایگاه برای شارژ کردن لوازم برقی می‌باشد همچنین امکان شارژ 5 دستگاه را به طور همزمان ایجاد کرده است. اما در صورت استفاده همزمان برای چند دستگاه میزان جریان بین آن‌ها تقسیم خواهد شد. این دوراهی بدون کابل بوده و با استفاده از سه شاخه اروپایی که باید به آن تبدیل 3 به 2 برق بزنید به پریز متصل می‌شود.

 

 

 

چندراهی برق JBQ مدل SC2311

 

 

طراحی T شکل این محصول استفاده از آن را بسیار آسان نموده و ابعاد این سه‌راهی 149*101* 69 میلی‌متر است و جای کمی را اشغال می‌کند. کلید پاور آن روی بدنه قرار دارد و با استفاده از آن می‌توانید چندراهی را روشن و خاموش کنید. این چندراهی از مواد بسیار باکیفیت و نسوز ساخته شده و در برابر سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد به طوریکه در دمای بالا تغییر شکل نمی دهد  و میزان تحمل گرمای آن تا 850 درجه سلسیوس است. درون این شارژر را موادی از جنس مس تشکیل داده و انتقال صحیح و پایدار جریان را تضمین می نماید.

 

 

 

چندراهی برق JBQ مدل SC2311

 

 

این محصول دارای یک چراغ LED در بخش زیرین بوده که برای استفاده به عنوان چراغ خواب بسیار مناسب است. همچنین برای افرادی که در تاریکی شب از موبایل‌های خود استفاده می‌کنند هم بسیار کارآمد است. جهت خاموش و روشن کردن چراغ می‌توانید از کلید لمسی که کنار این چراغ تعبیه شده است استفاده کنید. همچنین قادر به تنظیم میزان نوردهی هم می باشید. از آنجایی که کودکان بسیار کنجکاو می باشند و همیشه خطراتی مانند برق‌ گرفتی تهدیدشان می‌کند، پریزهای این چندراهی با درپوش برای محافظت از اطفال طراحی شده است.

 

 

 

چندراهی برق JBQ مدل SC2311

 

 

 

 

میانگین امتیازدهی کاربران (536)
4.8
  • طراحی و کیفیت ساخت
  • ارزش خرید در برابر قیمت
  • عملکرد سخت افزار داخلی
  • رضایتمندی مشتریان

از نظر کاربران چرا باید این محصول را انتخاب کرد:

توسط چندراهی JBQ می توانید به آسانی تمامی محصولات شارژی خود را سریع شارژ کنید همچنین از یک چراغ شب خواب بهرمند شوید.

مزایا

  • دارای 2 پورت برق همه کاره
  • دارای 2 خروجی USB
  • دارای یک خروج تایپ سی
  • دارای چراغ LED

معایب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 7 =