ساعت هوشمند GALEXBIT مدل +GW HELLO 3

+GALEXBIT Smart Watch Model GW HELLO 3

ویژگی های محصول:

سازگار با اندروید 5 و بالاتر iOS نسخه 8 و بالاتر

مدت زمان نگهداری شارژ باتری در حالت استندبای حدود 30 روز

مجهز به دستیار صوتی siri

مجهز به انواع سنسورها

شناسه محصول: 7019 دسته: ,
وضعیت موجودی:

موجود در انبار

گارانتی:12ماه گارانتی تلاش
ارسال رایگان

2.390.000 تومان

قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

موجود در انبار

توضیحات

ساعت هوشمند GALEXBIT مدل +GW HELLO 3

ساعت هوشمند GALEXBIT مدل +GW HELLO 3 دارای صفحه نمایش 2.04 اینچی AMOLED و رزولوشن 448 × 368 پیکسل می باشد از این جهت کیفیت بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ساعت هوشمند +GW HELLO 3 مجهز به میکروفون و بلندگو است که به کاربر این امکان را می دهد تا در زمان برداشتن تلفن همراه خود به تماس ها با ساعت خود پاسخ دهد. این ساعت از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می شود تا دیگر تماس های مهم خود را از دست ندهید.

این دستگاه همچنین دارای اعلان هایی می باشد که شما را در جریان رویدادهای مهم در طول روز قرار می دهد. در صورت اتمام شارژ  ساعت GALEXBIT، می توانید از طریق کابل مغناطیسی همراه این ساعت، آن را شارژ کنید.

 

 

 

ساعت هوشمند GALEXBIT مدل +GW HELLO 3

 

 

 

این ساعت پرطرفدار وضعیت آب و هوا را در هر لحظه نمایش می‌دهد و به شما در پیدا کردن گوشی موبایلتان کمک می نماید. این مدل اسمارت واچ گلکسی بیت به سنسور‌های پیشرفته‌ای مجهز شده است که توسط آنها به خوبی بر وضعیت سلامتی و تناسب اندام خود می توانید نظارت کنید. از جمله این سنسور‌ها، شمارشگر ضربان قلب است که با استفاده از آن به صورت 24 ساعته بر ضربان قلب خود نظارت خواهید داشت.

 

ساعت هوشمند GALEXBIT مدل +GW HELLO 3

 

 

سنسور دیگر ساعت مربوط به فشار خون و سطح اکسیژن خون شما می باشد و آن را اندازه گیری کرده و شما را در داشتن زندگی سالم‌تر و بهتر همراهی می نماید. از جمله سنسور‌های دیگر که در ساعت مشاهده می‌شود، گام شمار است که در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی تعداد قدم‌ها و مسافت طی شده را اندازه گیری می‌کند و برنامه‌هایی را جهت داشتن تناسب اندام بهتر ارائه می‌دهد.

توسط این ساعت هوشمند می‌توانید تماس های دریافتی، پیامک‌ها و پیام‌ های شبکه‌های اجتماعی را در صفحه نمایش آن مشاهده کنید و همیشه از آن‌ها مطلع باشید. ساعت +GW HELLO 3 مجهز به رابط صوتی تمام هوشمند(Siri) است که با فشار طولانی اسکرول دایره ای کنار ساعت می توانید آن را فعال کنید.

 

 

 

 

 

 

میانگین امتیازدهی کاربران (502)
4.8
  • طراحی و کیفیت ساخت
  • ارزش خرید در برابر قیمت
  • کیفیت عملکرد
  • رضایتمندی مشتریان

از نظر کاربران چرا باید این محصول را انتخاب کرد:

توسط ساعت هوشمند گالکسیبیت GW HELLO 3 می توانید علاوه بر داشتن یک ساعت اسپرت زیبا با استفاده از سنسورهای مختلف آن بر سلامت خود نظارت کنید.

مزایا

  • سازگار با اندروید 5 و بالاتر iOS نسخه 8 و بالاتر
  • مدت زمان نگهداری شارژ باتری در حالت استندبای حدود 30 روز
  • مجهز به دستیار صوتی siri
  • دارای سنسورهای قابلیت کنترل موزیک، کنترل دوربین، یافتن تلفن همراه، کرونومتر، نمایش تاریخ، گام‌ شمار، شماره گیری تلفن همراه/ دارای ماشین حساب/ کنترل کیفیت خواب/ پایش سطح اکسیژن خون/ پاپیش 24 ساعته ضربان قلب/ اندازه‌گیری سطح استرس 24 ساعته

معایب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + ده =

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =