شرایط و فرآیند بازگرداندن کالا
رضایت مندی مشتریان در الویت اول دیجیک می باشد و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
به منظور اطمینان خریداران از خرید و تضمین اصالت و سلامت کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دیجیک، مشمول 7 روز گارانتی تعویض از زمان تحویل کالا خواهند بود. چنانچه در این بازه زمانی هرگونه اشکال و یا نقص فنی در کالا توسط خریدار مشاهده گردد، مشتری جهت بازگرداندن کالا می بایست درخواست خود را در طی مدت زمان تعیین شده در قسمت ( فرم استرداد کالا ) ثبت نماید؛ در غیر این صورت فروشگاه دیجیک هیچگونه مسئولیتی را عهده دار نمی باشد.
فروشگاه دیجیک اطلاعات دقیق و تصاویر مختلف هر یک از کالاها را در صفحه مربوط به آن کالا قرار داده است. لطفا قبل از خرید از عملکرد دقیق کالا و کاربرد صحیح آن اطلاع پیدا کنید؛ زیرا بازگرداندن کالا تنها جهت تعویض کالای معیوب با کالای سالم صورت می گیرد. این بدین معنی است که کالا جهت و یا مشاهده مصرف کننده ارسال نمی گردد؛ لذا در صورت عدم اطلاع از نحوه عملکرد کالا با بخش پشتیبانی دیجیک تماس بگیرید؛ همکاران ما در بخش پشتیبانی فنی و یا چت آنلاین مشتاقانه به سوالات شما پاسخ خواهند داد.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفن، یا پر کردن فرم استرداد در قسمت خدمات مشتریان سایت اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود و برای برگشت کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجیک بازگردانده شود.
– کالای خریداری شده را به همراه فاکتور آن، داخل پاکت یا جعبه جداگانه ای قرار دهید. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل توسط خود کاربر، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول توسط کاربر را شامل میشود.
– در صورتی که آسیب ظاهری، در لحظه تحویل گرفتن کالا از مامورین پست، تیپاکس و یا پیک از روی کارتن قابل مشاهده باشد، مشتری می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا مجدد به دیجیک بازگردانده شود در غیر این صورت پس از تحویل آسیب در اثر حمل و نقل پذیرفته نخواهد شد.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تماس با واحد پشتیبانی، یا پر کردن فرم استرداد در قسمت خدمات مشتریان سایت اطلاع داده شود.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در بعضی موارد در پاره ای جزییات با کالای موجود تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده و پک آن باز نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجیک بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، و در کالاهای مبدل و تجهیزات تخصصی که ممکن است قبل از خرید نیاز به دریافت اطلاعات از نحوه عملکرد آن داشته باشد، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند 2: از آنجا که سایت دیجیک یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، همکاران و یا افرادی که از یک کالا به تعداد خریداری می کنند به علم اینکه از کالا و نحوه عملکرد آن اطلاعات دقیقی دارند، تلقی می شوند، این کالاها “در صورت عدم خرابی” شامل برگشت کالا و یا انصراف از خرید نخواهد شد.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی سفارشات دیجیک (شماره تلفن 66452534-021 – داخلی شماره 2) اطلاع داده شود.
– با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
در صورت استفاده از کد تخفیف پس از نهایی شدن سبد خرید و پرداخت آن، امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ تخفیف وجود ندارد.
در طی 7 روز اول خرید در صورت تایید ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا آسیب دیدگی ظاهری توسط کارشناسان بخش پشتیبانی دیجیک، هزینه های ارسال برعهده فروشگاه دیجیک خواهد بود (این سرویس ایرادات فنی و ظاهری که بر اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده است را شامل نمی گردد).
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی دیجیک، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و یا پس از بررسی، کالا سالم تشخیص داده شود، آن کالا شامل قانون برگشت کالا نخواهد شد و هزینه ارسال مجدد آن برعهده مشتری خواهد بود. و در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالا، کالای مزبور حداکثر به مدت 30 روز نزد دیجیک به صورت امانت باقی خواهد ماند؛ و فروشگاه دیجیک پس از مدت تعیین شده هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالا و زیان های وارده بر آن و یا مفقود شدن آن ندارد.
پس از مدت زمان تعیین شده (7 روز اول خرید) در صورتی که کالا یا کالاهای خریداری شده گارانتی مدت دار داشته باشند و خریدار قصد استفاده از شرایط گارانتی را داشته باشد، هزینه ارسال و برگشت کالا برعهده خریدار خواهد بود. و در صورتی که کالا یا کالاهای خریداری شده گارانتی مدت دار نداشته باشند، امکان برگشت، تعویض و یا تعمیر نخواهند داشت.
گارانتی کالاهایی که به نام گارانتی دیجیک هستند بر عهده شرکت دیجیک و گارانتی کالاهایی که به نام شرکت های گارانتی کننده دیگر هستند بر عهده شرکت های گارانتی کننده هستند.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی دیجیک جدا خودداری نمایید.
جهت ارسال کالا به بخش پشتیبانی فقط از طریق پست پیشتاز اقدام شود؛ در غیر اینصورت ما به تفاوت هزینه ارسال برعهده خریدار خواهد بود.
به هر دلیلی که اثبات شود که هرگونه اشتباه از جانب کارمندان دیجیک بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.
مواردی که برگشت کالا و اعمال گارانتی امکان پذیر نخواهد بود:
– دور انداختن کارتن و جعبه اصلی و یا تغییر شکل آن از حالت اولیه
– کالاهای بدون گارانتی که زمان خرید آن ها از مدت 7 روز گذشته است
– در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط واحد پشتیبانی دیجیک دریافت نشود
– برچسب زدن و یا نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا و پاره و مخدوش کردن آن
– عدم تحویل کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است
– اشکالهای فنی و ظاهری و آسیب فیزیکی (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود
– عدم ارائه اصل و یا کپی فاکتور فروش که دارای شماره سریال درج شده بر روی کالا می باشد
– مخدوش شدن و یا پارگی برچسب و لیبل گارانتی چسبانده شده بر روی کالا
– ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه , آتش ، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی ، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل , آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد.
مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:
1 – اصل فاکتور خرید
2 – لیبل گارانتی فاقد پارگی و مخدوش شده
3 – جعبه و متعلقات کالا
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده و همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
جهت هماهنگی می توانید از طریق شماره تماس 66452534 – 021 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما اقدام نمایید.